söndag 3 juni 2012

Helg

Igår var Kristin och Carro här och det var så trevligt så. Synd på vädret som var lite skruttigt bara. Kristin tog superfina bilder som finns att beskåda i hennes blogg och länken hittar ni till höger i länklistan. Kan tyvärr inte länka när jag bloggar från telefonen men in och kolla!

Idag fyller Bea år och vi var där på lite kaga o kaffe men jag hade glömt min telefon så det blir ingen bild. Grattis iallafall!

Andra nyheter är att Martina har fått sin nya valp Jussi, in och kolla i hennes blogg! Bella har kastat ner en strumpa i toan men även gått flera steg på eget initiativ! Set säger "asså mamma" eller "asså pappa" minst 58 gånger om dan och leker långa fantasilekar med repliker och allt om hundar, matlagning, gräshoppor eller lite vad som helst. Det är så fint vårt hem och livet i stort. Imorgon ska jag och Bea klippa oss samtidigt och sen ska jag jobba på bibblan i Hammenhög. Kom och hälsa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar