måndag 4 juni 2012

Nu

Just nu kryper jag ner och lägger mig tätt intill denna varma lilla mjuka. När hon ska somna lägger hon sig först kind mot kind ovanpå mitt ansikte en stund och bara andas, som för att säga god natt. När hon vaknar har hon påsar under ögonen och tjorvigt hår och nästan alltid vaknar hon av att Set kommer in och säger "mamma! Det är ljust och alldeles fint väder! Nu är det dags att stiga upp!".

Och sådana fina grejer gör nästan att man kan ha överseende med det där att hon tex fortfarande ammar hela nätterna så jag knappt får sova, eller att de båda krallar och står på ens huvud fast klockan bara är sju.

*Here we go again*


1 kommentar:

  1. haha, bilden där de leker katter påminner mig om en släkt i Turkiet där alla, gaml och unga, lever sina liv gåendes på fyra ben, just så som de små sötingarna gör..../mo

    SvaraRadera