onsdag 4 januari 2012

På gatan där jag ska bo

Detta är fotat från bilen ute på gatan. Här får man ett hum om hur djup trädgården är. Andra nyheter, direkt tagna från facebook, är att jag just poppade popcorn till nyhetstimmen på tvåan. Sydnytt ÄR Varan-tv, och så var det med det. Och så har jag bokat tid för sterilisering av Billy så nu kommer hon också bli en normalstor katt om allt går väl. På måndag klockan sju ska vi lämna in henne. Huga. Och imorgon ska jag och barnen få hälsa på Erik på hans jobb. Tyvärr är det så hemligt där att man inte får fota men jag kanske kan ta en bild utanför eller nåt. Häpp.


2 kommentarer:

  1. Hääärligt med trädgård! Är så avundsjuk! :)

    SvaraRadera
  2. Är det Varanlajvarna och skottlossningar i Malmö du tänker på (de som utför lever i någon låtsasvärld utan att ta konsekvenser av sina handlingar)? Eller vad var det för nyheter egentligen?

    SvaraRadera