tisdag 3 januari 2012

Bella 9 mån

Nu är detta lilla skrött nio månader. Nio månader på bebisar är en sån fjantig mellanålder tycker jag. En bebis på sex månader är fortfarande liten och bebis-ig och en unge på ett år börjar bli ett barn. Nio månader befinner sig nånstans mittemellan och barnet är liksom varken eller. Hon säger gaga och ammas fortfarande - bebis, men har börjat äta samma mat som oss och kryper samt ställer sig upp - barn. Näru Bella, get over the niomånadersålder and grow up!

(Och ja, min livmoder har officiellt börjat ropa efter ett nytt litet skrutt men ICKE. *Beach 2012 competition startar NU*)

(På bilden är hon alltså bara några dagar gammal, om någon inte såg det)

3 kommentarer:

  1. jag tycker det har varit en ganska kul frank-9-mån-period. Frank har börjat gå! och åt själv från tallrik första gången igår. Maten var dock överallt, allra minst på frank - eller rättare sagt, allra minst I frank. nästa vecka fyller franken 10 mån, hoppas då på ett litet "ma" eller liknande. Avis på min kille som fick hänga med dig igår. vi är rörande överens om din trevlighet. japp. grattis till bella 9 mån! hejhej Jennie

    SvaraRadera
  2. Jennie: Frank är ju ett stort barn, han såg ut som en ettåtalvtåring där i vagnen igår! GÅ liksom??! Crazy I say. Jag säger även spegel på trevligheterna!

    Clary: ja alltså som i att jag säger det här tex! :)

    SvaraRadera