tisdag 8 november 2011

Husköp - check!



Vi fick huset! Efter en höjning av budet förvisso, men inget katastrofalt. Vi fick det! Alltså FATTA! Glöm den där lilla stickan som man känner i mat med, detta toppar helt klart listan av vuxenhet i mitt liv. Bilderna är utifrån och inne. Bella och hennes farmor Clary på trappen. Clary är den vi har att tacka för affären, hon lånar ut pengar till handpenning. Så, Mirijam, det var precis det du kom fram till när du bloggade om husköp. Man behöver föräldrar som hjälper till helt enkelt. Clary har precis sålt sitt hus och har därför möjlighet att hjälpa oss. Och vi tackar och tar emot!

Trädgården är fantastisk, huset är fantastiskt och inflyttning sker i början av februari. Dvs samtidigt som Bea föder barn och jag fyller 30, men skit i det. Det blir en härlig röra. Hur lång tid det tar innan jag bölar om Malmö och stadslivet? Oh well, det återstår att se.

9 kommentarer:

  1. Grattis! Gud vad fint! Ser ju inte så litet ut, stort och fint :) Vad spännande. Barnen lär ju älska trädgården.

    SvaraRadera
  2. Tack Tack! Fast det ser större ut än vad det är, 100 kvm stort i boningsyta. Men det känns stort! Trädgården ja, den är verkligen helt underbar.

    SvaraRadera
  3. Hipp hurra för er!

    SvaraRadera
  4. Grattis vad roligt!!! Vart ligger det?

    SvaraRadera
  5. PussoCramo....det finns dock en viss själviskhet i mitt handlande måste jag medge...

    SvaraRadera
  6. Grattis!!!!!!
    /Jennie

    SvaraRadera
  7. FAAAAAAAAAAAAASEN vad roligt Erika!!! Grattis till er!! Vart ligger det?

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  8. Tack tack, det ligger i Hammenhög!

    SvaraRadera