onsdag 1 januari 2014

Lilla munnen min





I torsdags åkte vi till Malmö och firade lite jul i Limhamn och på fredagen åkte vi hem. Vi glömde då vår bästa tandkräm där, och sedan dess har jag borstat med ett nytt märke. Inte för att göra smygreklam här va men zendium är bannemig det enda som hjälper en stackars känslig mun som min. Snart en vecka har gått och jag har munblåsor i hela munnen. Det är något starkt ämne i tandkrämer överlag som min mun inte tål. Uhuu. Ibland tänker jag att det är något färgämne, ibland flouret. Denna som jag har nu är vit och är helt utan flour men ändå dyker fler och fler blåsor upp hela tiden. Jamen man SKA ju blogga om personliga krämpor och skämmigheter! Hehe.

Men ja, Gott nytt år!

Nyårslöften:
1) blogga mer.
2) börja springa igen.
3) köpa fler ostar och bli stammis på delikatessen i lilla staden.
4) flärd. Bara så. Flärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar