måndag 28 januari 2013

munnen den ska skratta och va glad


Jag vet inte hur era barn eller barn i allmänhet är i humöret, men det pojkebarnet som jag har fött ut är inte ett av de allra mest sprudlande. Han ser ut såhär ungefär alltid, haha. Fast ibland lyser han upp och berättar saker och sjunger sånger. Ganska sällan, dock. Brås väl på sin mor. Jag tror att min feja ser ut ungefär sådär ca 87% av min avslappnade tid. Jeawell, alla kan vi inte bli gladhetsambassadörer.

Hörrni, det börjar töa! Vintern är nästan slut! Jag börjar få vårkänslor och längtar efter grillkvällar ute i trädgården. Tänk så fint det ska bli. Ska försöka bli lite bättre på att blogga också, det är mest som så att jag faktiskt kommit in i en läsperiod för första gången på ca femton år. Det gäller att passa på, trots att det gör att jag inte har tid med något annat. Nu är det dags för den nya boken av John Green, ser mycket fram emot den. So long.

9 kommentarer:

  1. Ηi therе, јust became aleгt to your
    blog through Google, and found that it's truly informative. I am gonna watch out for brussels. I will appreciate if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!
    Also see my web site :: please click the next web page

    SvaraRadera
  2. Det där är bara allvarsminen...den har han fått från mormor
    vi är av den allvarliga eftertänksamma sorten hanoja!!!

    /mo

    SvaraRadera
  3. Hej Erika!
    Jag saknar din blogg enormt när du inte skriver så snälla fortsätt!
    Era söta barn sitter på min kyl så jag ser dem var da!
    Kram jennie

    SvaraRadera
  4. sötaste, sötaste. sötaste, sötaste!!!När får man se dem/er IRL? Lääängt...

    SvaraRadera
  5. Ja det här med bloggandet tycker jag du ska kunna klämma in mellan en bok eller två för oss som kör oldstyle. Läsningen lär oss ordets betydelse :O. Fast vi vill ju ha bilder på gölle och gölle också så klart!

    SvaraRadera
  6. Gullig bild! :P

    Vår? Våååår? I februari räknar jag med ännu en svinkall period med minus 16 här i Stockholm, det kommer vräka ner snö som sen säkert ligger kvar till april... Och om en vecka börjar jag jobba efter 14 mån gravid och- mammaledigt, på kyrkogård, med plogning och gravgrävning i snömodd, och allt vad det innebär. Våren känns långt borta... Men det vore härligt om den kom nu! Vi har inglasad balkong, så kanske, kanske kan vi njuta av "fejkvår" redan i slutet av februari med 20 stearinljus tända som brassubstitut :)

    SvaraRadera
  7. Hahaha! Oh well, jag har en likadan dotter vad det verkar... Har förstått att barn i allmänhet är glada och sprudlande men icke min! Ett jävla humör har hon, men jag förstår henne, det har ju jag också. Fast jag är ändå en obotlig optimist. Det är nog inte hon. :)

    SvaraRadera
  8. I visited several blogs but the audio quality for audio songs present at
    this website is truly wonderful.

    Feel free to surf to my web-site - Bookmarks.Notizandich.de

    SvaraRadera
  9. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew
    of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my
    newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    my web blog; prarticles.com

    SvaraRadera