onsdag 16 januari 2013

Bildminnen: Malmöbebisar

Hej jag är sjuk! Jag trodde att jag skulle vara en sån som aldrig tar sjukledigt från jobbet och så fick jag göra det andra veckan på min anställning. Ridå. Jag kämpade i måndags och igår, åt piller och försökte ignorera sjukan men idag gick det inte mer. Det kändes som att jag började få halsfluss så jag fick helt enkelt stanna hemma. Det var skönt. Nu kan det bara bli bättre tänker jag.

Jag har kollat på gamla bilder för jag ska äntligen framkalla till förskolan så våra barn också får ha ett litet album där som alla andra. Herregud så vackert ändå, bebisar och sommar och sånt. Malmö. Vi hade det bra i Malmö, iallafall fram tills 2010. Sen blev det mest jobbigt med hissar och skit. Om fyra dagar har vi bott i Hammenhög i ett år. Har inte ångrat det en enda dag.










2 kommentarer:

  1. Ettåringar och mindre håller sina armar så konstigt alltid.

    SvaraRadera
  2. Göllebebisar! Roligt med blogguppdate, det kunde du göra oftare! Heja!

    Hälsar

    JOsefin

    SvaraRadera