torsdag 15 november 2012

Men den där kepsen lyckas hon hitta vareviga dag



Det är höst på vår planet. Vi krattar löv och eldar brasa, precis som jag önskade mig för ett år sedan när vi hade varit och tittat på detta lilla hem där vi nu hör hemma. Barnen vill visserligen mest vara inne och om Set hade fått bestämma hade vi aldrig gått ut någonsin. Men nu är det ju inte han som bestämmer. Höhö. Jag har börjat drömma om våren och tycker att jul känns lite onödigt i år. Mest beroende på att vi inte äger några juleljusstakar och bor man i ett hus måste man ha det. Det vet jag. Mest längtar jag dock till våren pga barnens vantar. Det försvinner banne mig VARJE DAG. Speciellt när vi ska till förskolan. Tacka fan för korgen med lånegrejer. Ja det var väl allt för idag. Hejdå.


2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Jag tycker jag känner igen den där kepan!
    Står det möjligen "hitta vilse" på den? Hi hi
    Kram Jennie från Mörrum

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja visst gör det så, Bella ÄLSKAR den. :)

      Radera