torsdag 4 oktober 2012

Klippe


Japp jag tog medvetet en bländande bild för att resultatet på klippet skulle se snyggare ut. Men jag är nöjd! Mycket skönt att få bort allt nackhår som bara legat där som en gjutesäcksperuk. Efter klippet bakade jag kanelisar med hjälp av Bea. Goda som satan. Egentligen hade jag tänkt lägga upp en bild på mig och Bea från insta, men bilden verkar inte vilja bli skickad till min mail så den får ni kolla på på webstagram. Vi är ganska lika.

Imorgon åker vi till Malmö en sväng. Hade gärna ölat och biat och allt möjligt men får nöja mig med en timme eller två på Mobilia. Tjoho. Man får vara glad för det lilla.

På tal om gårdagens lista borde jag göra en med saker jag är bra på. Kan iallafall konstatera att jag är jävligt bra på att se tiden an. Tänka att det löser sig. Vänta ut saker tills de löser sig av sig själva. Det gäller allt från att komma in på utbildningar trots att jag sökt för sent till att få akassa utan intyg och föda barn tre veckor efter utsatt datum. Alltså, det ordnar sig. Allt löser sig till slut. Peaaaaace.

2 kommentarer:

  1. Jag är dålig och bra på samma saker!

    SvaraRadera
  2. Samma saker som du menar jag alltså. Inte att jag är dålig på samma saker som jag är bra på.

    SvaraRadera