tisdag 10 januari 2012

Snippa!

Hej Bullen, min katt har fått en snippa på magen. Jag vet inte hur jag ska hantera detta så jag fnissar mest och pekar finger. Igår när vi skulle lägga oss sa Erik till mig med allvar i rösten: Erika, var nu snäll mot Billy imorgon, hon har ont. Du FÅR INTE hålla på och bolla med henne och sånt. Jamen hallå, sa jag, jag är alltid snäll fysiskt. Kanske att den psykiska mobbningen åt att hon har en SNIPPA PÅ MAGEN inte är så snäll men hey, hon är en katt?!

Fniss Fniss, snippa på maaagen, fniss! Snippaaaa!! Hihihi!

5 kommentarer:

  1. Förresten ser det jättekonstigt ut. Så var det inte alls på Pinky.

    SvaraRadera
  2. Snipp snippedipp snipp siriumsipp! :D

    SvaraRadera
  3. Bra tillrättavisande av Erik! Du har en obehaglig djurplågarsida

    SvaraRadera
  4. Nä förmodligen väldigt (o)roligt för kattastackaren. För någon vecka sedan hade man ju inte vågat visa sig för dig ;)

    SvaraRadera