fredag 9 december 2011

Scream!


Scream var min första skräckis på bio. Den kom när jag var 14 tror jag så vi såg den fast det var 15-årsgräns. Och satan ta mig, jag var INTE van vid att se skräckisar. Vi ska se den ikväll och jag kan tänka mig att jag mest kommer småfnissa åt den. Men då -96 när den kom, ja jävlar vad jag och mina vänner skrek. Hoppade högt i stolarna och var livrädda.

Fast mitt bästa minne av filmen är nog ändå de speciella popcornen som tjejen äter. Inga micropop utan man lägger dem på spisen och så poppar de upp i en liten påse. Mycket konstigt, och mycket frestande. Mmm. Popcorn. Mmmm.

Iallafall. Kvällens film: Scream.

4 kommentarer:

  1. Hahaha ja nu är man mer härdad mvh skräckfilmsqueen 82

    SvaraRadera
  2. Ändock: När Red Right Hand kickar igång är det fint asså

    SvaraRadera
  3. O jag vågade inte följa med men var ändå skiträdd för den o hade ångest att scream skulle komma o ta mig utan att sett den.

    SvaraRadera
  4. Åh guuud vad himla dålig den var nu, konstigt nog.. Haha

    SvaraRadera