torsdag 15 december 2011

Klapp


Ja nu syns det ju inte alls här men jag har alltså klippt mig. Själv. Man kan säga såhär att på ena sidan ser jag lite ut som en korthåring och på andra sidan en långhåring. Ja jösses. Det är inte lätt att klippa sig i nacken, speciellt inte när man vill ha det ganska uppklippt som jag vill. Fast det är rätt gött att slippa betala 300 spänn för det. Jag blir ändå aldrig nöjd med det där heller.

Idag är det Erik som är sjuk. Feber och kräk. Erik kör dock manlighetssjukan och ligger i tre dagar i total ynklighet jämfört med mig som låg en dag OCH tog hand om Bella hela dagen. Set har inte varit på förskolan så jag har haft en del att göra. Det roligaste var igår när Erik tog febern och viskade fram med darrig allvarlig röst att: "såhär hög feber har jag nog aaaldrig haft". Jag kollade hur hög den var: 38.2 grader.

Här har vi Erik när han är sjuk:




PS: Erik, när du läser detta vill jag bara tillägga att JAG VAR SNÄLL OCH DU FICK SJUKDOMSVINST! Plus att när jag var sjuk sa du att du inte skulle tycka synd om mig för att jag aldrig tycker synd om dig. Eh, ond cirkel?

5 kommentarer:

  1. Haha, jag har också klippt mig, i onsdags. Dock hos frisör. Jahapp, då har vi säkert typ samma lika frisür igen! :D

    SvaraRadera
  2. Kära Erika (och Erik), jag kan bara säga: Det går över, precis som flyttningar.......Nu samlar jag kartonger till er.

    SvaraRadera
  3. käre Erik....OM jag hade varit i Malmö hade jag tröstat dig med lite körsbärslikör...så det så!
    Svä

    SvaraRadera
  4. Hehe, poppis att vara sjuk these days alltså. Är rädd att jag bräcker er med hästlängder denna gång, men krya på er ni också!/Tillbaks hemma igen från MAS

    SvaraRadera
  5. BAH! 38.2, det är typ min VARDAGSTEMP. Klena killar alltså. Tobbe skickar dock mentala sympatier, ety han är likadan.

    SvaraRadera