fredag 2 december 2011

Fredag


Idag sprang jag ut och köpte goda ostar och korvar innan jag hämtade Set på förskolan, sen gick vi hem och jag storstädade hemmet med toastäd, disk, dammsugning och undanplockning med mera inklusive våttorkning av golv och sen när Erik kom hem från jobbet VAR JAG INTE ENS SUR! Dagens poäng går till mig. Man tackar man tackar för applåderna ja.

Nu ska jag få välja film men hur man än vänder och vrider på steken lyckas det ändå alltid bli Erik som väljer till sist. Jaja. Vad göra det när jag ska spendera morgonkvällen med att se DAVID EUGENE EDWARDS. *Insert nyårsraketer och fanfarer*

Trevlig helg dårå.

PS: roliga saker Set säger (för att jag ska komma ihåg dem sen):

- Skump (skum)
- Byskor (byxor)
- Kawopp kawopp! (galopp galopp)
- wompa (rumpa)
- komma liten pwutt! I wompan! (det kom en liten prutt i rumpan!)
- Kjasig (trasig)
- Set ha lite kjåååkit (Set har lite tråkigt)
- Vifft kjan (lyftkran)
- Jeeeka (leka)
- Berra (Bella)
- KOMMA TONTEN! KACK! KACK! KACK! *säges med panik i röst och ögon och knackas med stel liten hand*


Aja, kommer säkert på fler sen. Ajö


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar