tisdag 1 november 2011


Samma träd, olika kamerafilter, underbar höst.


Vaknade idag av att Bella kaskadkräktes i sängen. Lyfte bort henne och lade en handduk på kräket (mjölkkräk alltså, i princip genomskinligt) och lade henne sedan på andra sidan om mig. Då kom en kräkning till, över hela sig och hela mig och hela sängen. Det bara sprutade. Hon fick kräk i ögonen och öronen och överallt. Jag fick över hela min kropp. Då bestämde jag att det fick vara nog och så fick vi båda gå och duscha. Sen hade hon feber och var ynklig resten av dagen. Vid fem fick hon en supp. Första gången i livet som hon är sjuk. Och nu är hon sju månader. Rätt bra jobbat tycker jag allt.

Annars går vi som på nålar. På fredag gäller det eller smäller det, då tar eventuellt livet en ny vändning. Cliffhanger. Först är det onsdag och då ska Torbjörn komma och visa bilder från Nordkorea och sen är det torsdag och då är det Mitt i Naturen från Falsterbo, featuring Kaja och Sissel. Missa ej!

1 kommentar: