söndag 20 november 2011

Munnen


Kom just ihåg att jag har en festlig webbkamera i min dator. Det var längesedan jag tog bild med den. Något jag däremot blir påmind om konstant är min mun som är helt uppfuckad. Jag tror det började med en visdomstand som trilskades. Jag köpte nåt klorhexidinblask på apoteket för att få bukt med bakterierna. Sedan dess är allt upp och ned i munnen min. Har haft munblåsor säkert tre veckor i sträck och på tungan kommer det små blåsor hela tiden. Till på köpet biter jag mig i tungan jämt, bet mig när jag nös i morse tex. ALLT jag äter gör ont i munnen. ALLT jag dricker svider. Det är hemskt. För att hålla humöret uppe leker jag att det är en bantningskur. Är inte direkt sugen på att äta nånting. Obs jag gör det ändå, så själva bantandet skiter sig gång på gång.

Ok det var klaget för idag.

PS: ett klag till: Jag var ute och ölade med Martina och Torbjörn igår kväll och då är det ju alltså en oskriven lag att jag hade rätt till sovmorgon idag. Tror ni jag fick det? NOPE. Ganska trött nu, alltså. /menjaäentbitter_82


2 kommentarer:

  1. klor är inte bra för människan, invärtes..hälsar svärfarsan...gör som Robert Gustafsson och testa klorin istället...men inte på insidan

    SvaraRadera