onsdag 19 oktober 2011

sociala veckan


You don´t ain hur social veckan har varit! I måndags kom Jon och Lisa på middag och besök. Jon klagade på maten på bästa lillebrorsmanér, men han gullade oerhört med katterna. Kanske för att de har skaffat en ny kattunge så nu har de också två katter. Den nya har ingen svans. Rätt nasty om ni frågar mig. Igår var jag hos Maja och spelade (ja faktiskt! SPELADE!) samt kafferepade som vanligt. Och idag kom Olof, Matilda och Lily på middag. Vi är alldeles utpumpade. Såhär mycket folk har vi inte träffat sedan nån gång i mitten av 00-talet minst.

Förresten, innan idag knuffade Set in Bella i en lampa så glödlampan gick sönder. Hur får man bort våldsamma sadistbeteenden hos storasyskon? Internatskola?

3 kommentarer:

  1. Jag körde ju med vattenpistolen. Han backar ju undan så fort jag tar fram den nu.

    SvaraRadera
  2. Ska du inte komma och pyssla ikväll?

    SvaraRadera
  3. Åh jag vill så gärna vara med men orkar inte ikväll. Ha det snart igen, ok?

    SvaraRadera