tisdag 11 oktober 2011

hitta hem


Det allra finaste med att bo här där vi bor är att på kvällen lyser fyren på lekplatsen utanför vårt hus. Jag älskar att gå förbi den. Osäkert om jag gör det för att mina kusiner är uppväxta i fyrträdgården i Falsterbo.

En helt annan grej som är SJUKT STÖRIG: Eriks tangentbord har tagit min dator som gisslan, varje gång han skriver på sin dator skrivs det samtidigt på min. Fatta vad jag kom långt i hemska tankebanor om poltergeister osv innan jag kom på vad det var. Det värsta är att han spelar dataspel varje kväll och om jag inte ber snällt just när jag ska maila eller blogga ser det snabbt ut såhär i skrivfältet:

wwdasaaaddddddddddddddd ddwwwwwwwwwwwwwwwwwwwasasaaawa fast mycket längre


Ni fattar: SJUKT STÖRIGT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar