måndag 30 september 2013

fultele

Ok, ikväll håller jag verkligen på att uppdatera telefonen så nu måste jag VERKLIGEN skriva. Päronträdet schmäronträdet. Om man tänker sig att det är höst och att träden i trädgården är sådär härligt grönrödgula, då kan man eventuellt tänka att något har gått snett med päronträdet som sett ut att bo i den ryska tundran de senaste veckorna. Det är skrumpet, kalt och jävligt. Men vi hoppar inte över några broar här inte. Till våren, då sjunger nog min näktergal och då ska päronträdet spela. (Gråtpaus ity Spelar min lind sjunger min näktergal är nr tre sorgligaste böckerna jag vet)(Nummer ett: Sunnanäng)(Nummer två: Spring Fanny, spring).

Åh NEJ så fruktansvärt fult allting blev i telefonen. All min skrivinspi försvann. Ajö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar