fredag 2 mars 2012

Kaffe i solen

Ännu en fantastisk solskensdag. Det är nästan hisnande att föreställa sig hur många solskensdagar, sommardagar, snödagar, trädgårdsdagar osv vi ska ha här. Idag drack vi kaffe i solen för första gången. Bara det! Båda katterna var ute själva och båda är inne igen vilket väl får ses som ett gott tecken. Jag tror de gillar att vara ute. Det gör vi alla, utom Set för han vill bara gå in jämt. Då gör han det och sitter och läser eller målar istället. Dags att skaffa uteleksaker tror jag bestämt.

1 kommentar:

  1. Jag är så lycklig för er skull. Det var precis det här jag önskade er när den där förbannade hissen jämt gick sönder. Idag har jag själv klippt det ena äppelträdet i min "nya" trädgård och känner bara en otrolig tillfredsställelse när jag sen lite frusen kan gå in och göra brasa och koppla upp mig och hitta mina spotifylistor.

    SvaraRadera