måndag 13 februari 2012

Wodiladi wodiladi

Först: Sets morfar är inte bonde. MIN morfar var bonde och är död sedan länge. Sets morfar är vid god vigör, samt finlemmad mellanstadielärare - som mamma skrev i kommentarerna för er som missade det.

Sen vill jag även passa på att tacka för alla kommentarer jag får. Jag blir otroligt glad för varenda en och bannar mig själv var dag för att jag svarar på dem så sällan.

Och så kommer vi till dagen som innehöll massor. Först klättrade Bella upp för hela trappan i ett svep för första gången och sen åkte vi till stora staden, Ystad, och köpte the gitarr. Det vet ni som är Facebookare redan. Vad ni inte vet, eller jo det vet ni nog, är att det var ett STRÅLANDE vackert väder också! Man lite dog av underbarhet. Och så var Bella på BVC och fick med beröm godkänt i tiomånaderskontrollen, den lilla spetan. Fortfarande inte över 8 kg. På kvällen eldade vi, tjuvstartseldade, och barnen badade i baljan. Det var det. Här följer bilderna och det är ju ofantligt störigt att man inte kan lägga dem i ordning när man gör detta i telefonen!:

1 kommentar:

  1. Jag tycker det blev en helt annan stämning när bilderna låg i den ordningen, som att det passerade en hel evighet emellan Bellas steg i trappan.

    SvaraRadera