söndag 29 januari 2012

kök och vardagsrum


Första natten innan vi flyttat in sov vi på luftmadrass i vardagsrummet. På morgonen frös vi och Set håvade.


Nu ser det ut ungefär såhär. Lådor här och var samt en grinig Bella som letar efter en famn att sitta i. Ska ta en ny bild imorgon, det ändrar sig varje dag. Rummet alltså, inte Bella.



Kari, Henny, Alve, Bea och John kom hit på semelkalas en dag. Köket var trångt men semlorna naggande goda.


Nu är det bättre med plats för jag har fått in grejerna i lådorna och skafferierna. Vi älskar den orangea lampan i fönstret mest.

Och så var jag och Bea på bio i Borrby. Men det är en helt annan historia. Nu ska jag sticka en mössa till Set.

5 kommentarer:

  1. Jaaaa! Går var dag & väntar & längtar efter uppdateringar! Hurra hurra fortsätt. Vi som blev kvar vill ju veta hur livet går för dig fast det inte är betong o söndriga hissar längre.

    SvaraRadera
  2. oh så fint!!!!!!11!!!

    Jennie

    SvaraRadera
  3. Härligt att långsamt komma i ordning! Fina golv! Pappa hävdar alltid att det är så otroligt kallt att sova på luftmadrass, men han har nog rätt, man har ju bara luft under sig.

    SvaraRadera
  4. Tack för responsen! Ja, Ebba, luftmadrass var nog det allra kallaste jag någonsin sovit på. Burr!

    SvaraRadera
  5. Hej, Vad roligt att se lite av huset! Ser jättefint ut! Så himla härligt med ett stort hus, jag längtar verkligen tills det är vår tur. Men den som väntar på nått gott..

    Kul att läsa om hur ni har det nu för tiden och se era söta ungar! Hoppas allt är bra med er och hälsa Erik så gott! Kram Sandra (från Skandia :))

    SvaraRadera