onsdag 18 januari 2012

Internetlös

Ja alltså Internetet har flyttats över till östkusten och här sitter vi i väst och har surftorka. Därav inget bloggeri. Erik fick känna på pappaledigheten idag när jag var på stan samt ute och ölade vilket resulterade i frustration och flyttstress de luxe. Jag tycker vi har packat på bra och är ute i god tid med allt men Erik var säker på att vi icke skulle hinna allt. Det blev bättre när Bella somnade för natten.

Nu har jag Malmösorg efter att ha tagit sista ölen med vännerna. OBS ja jag vet Malmö finns kvar osv. Men ändå. Sista innan flytten. Imorgon: BVC för Set. Då ska han kunna sparka boll. Lite jobbigt för han har nästan aldrig fått öva på det i sitt liv pga vill inte ha nån fotbollskille i min familj. Nä skämt o sido, har mest lite missat den typen av leksak. Men det går nog bra. Spännande att se om han väger över tio kilo nu vid 2,5årskontrollen!

4 kommentarer:

  1. Va väger Set så lite, frank väger ju 10 kg! Men frank är å andra sidan en tjockis..Hör av er om ni behöver hjälp med något i sista minuten hejhej

    SvaraRadera
  2. Åjo, visst har han väl vägt över tio ett bra tag nu?

    SvaraRadera
  3. Jorå det gör han nog, han gjorde det inte vid förra vägningen bara och det är juden jag har att jämföra med. Det var ett år sedan. :)

    SvaraRadera
  4. Angående Sets framtid i sporteliten; Fotboll är väl ändå okej? Hockey däremot, går ju fetbort(hej underbara nittiotalsutryck). Kanske ingen större risk i Hammenhoj, dock. Det året jag bodde i Simrishamn var det i skolan viktigare att simma och orientera än att kunna läsa och skriva. Men det var ju aslänge sen.

    SvaraRadera