måndag 19 december 2011

Vad jag önskar mig i julklapp


Boken som heter Tio vilda hästar. Alltså kan ni FÖRSTÅ hur mycket jag älskar dessa bilder? Jag brukar inte vara så vrålförtjust i Adbåges bilder, är ju 80-talist och gillar speciellt tex Lena Anderssons bilder och andra i samma stil, men denna underbara bok alltså. Spana in lilla tjocka gula hästen som längre fram i boken fastnar i ett rör, för det gör ju för tjocka hästar, jag ÄLSKAR den! Jag önskar mig denna sida som tavla även.

Och så har vi mattema på julklapparna i år så då önskar jag mig en brödkorg och soppskålar. Plus massor av designkaffekoppar (som jag helst får välja själv).


3 kommentarer:

  1. jag vet den är super köpte till ebbes dagis älskarden också måste köpa en till hem

    /Jennie

    SvaraRadera
  2. ser ut som ett tyg! Härliga, hängande, klängande hästar!

    SvaraRadera
  3. Fast den gula hästen är rätt duktig ändå som kan hänga sådär. Skulle jag aldrig klara.

    SvaraRadera