fredag 16 december 2011

Julkulor!


Då var årets första julkulor tillverkade. Detta är min bästa jultradition. Har gjort dem varje jul sedan urminnes tider. Och de tar slut lika snabbt var gång. Nuförtin måste jag även bjussa Marika och Martina på dem var jul för när vi bodde ihop gjorde jag dem där och vi åt tills vi storknade och alla mådde illa men de liksom satte sig nånstans i juletarmen och tjejerna kan icke jula helt utan mina kulor. Så passa er, har man en gång smakat så är man fast! Mohahahaaaa.


6 kommentarer:

  1. Valfri mängd mandelmassa blandas med några droppar pepparmyntsolja. Rulla sedan till små kulor och doppa i smält choklad. Världens lättaste!

    SvaraRadera
  2. what she said. Jag brukar ha två droppar mint per 100 g mandelmassa. OBS pepparmyntsolja från apoteket, inte den på ICA!

    SvaraRadera
  3. Ja, det måste vara apotekets! Allt annat är fulolja som inte smakar något. Erika, jag utgår ifrån att du tar med lite kulor till jul?

    SvaraRadera
  4. Ja, jag tar med mig mina iaf. KATCHING! He he hehheeeee...eee...e..

    SvaraRadera
  5. ååååååååååååååh (ja det gör jag Bea)

    SvaraRadera