onsdag 16 november 2011

So far

Gick opp tidigt och färgade håret, i en ALLDAGLIG FÄRG. Kunde jag väl aldrig tro när jag inledde min hårfärgningskarriär i sexan på mellanstadiet med hennarött för att sen röra mig i det mörkbruna träsket tills tja nu nångång. OBS att jag dessutom bara tonade det idag. Vill nämligen ha det sommarblont till sommaren. Hej vuxenheten igen.


Bella lattjade på golvet under tiden.


Efter frukosten somnade hon om igen.

Då drack jag kaffe i mitt alldagliga hår.

Och tittade ut, sa hej vädret här är jag, det är soligt idag.


Och så drömde jag lite om hur min utsikt kommer att vara från och med februari. Mumselimums. Gräääs.

3 kommentarer:

  1. Göllig pyjamas, är det månne arvegods från Bea? Isf har våra barn burit samma kläder, jag blir rörd! Härlans med huset, ska bli kul att följa er på flytten !

    Många kramar Josefin

    SvaraRadera
  2. Nej att: vi ärvde den från barnens storkusiner i Sthlm och sen fick möjligvis John ha den en vända innan det var Bellas tur. Så icke denna jallefall.

    Ja flytten! Underbart! Lär bli en del blöggande om det, hehe..

    SvaraRadera
  3. well, could have been...mina ungar hade en likadan. Himlarns göllig i vilket fall.

    Som sagt, bästa mammabloggen blir nu också hus och flytt, kan bara bli SUCCÉ!

    Fridens!

    SvaraRadera