måndag 24 oktober 2011

helga




Familjen Svahn/Larsson kom hit mitt i fredagsvreden och lättade opp humöret hos Erik som var mest sur. På lördagen åkte vi till Oxie och badade med ungarna och efter badet tog vi varsin pizza vid vattentornet. Igår sportade jag min kofta för första gången. Känner mig som en michelingubbe i den men det är väl bara att tugga i sig. Idag var en bra dag med nästan inga Setincidenter alls. Han var vän med Bella och vän med mig och lekte så fint med leksakerna. Äntligen. Imorgon är det mopedpremiär för honom till förskolan. Ni ska få se hans hjälm, ultrafin. Bella är bara vaken och vaken så jag tänker snart gå och lägga mig med henne. HÖR OCH HÄPNA! Slut på förtäljning.

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig varit sur, e de nått jag inte varit e de sur. E de nån som har varit sur e de inte jag, de va han... Haaa, mhaaa, kom den..

    SvaraRadera