tisdag 25 oktober 2011

Avd: saker jag inte längre önskar mig i julklapp


Idag slog jag till och för första gången i livet äger jag nu en såndär liten sticka som man känner i mat med. Nu är livet i princip komplett, för inte är man väl riktigt vuxen förrän man äger en såndär liten sticka som man känner i mat med? Nu saknas bara ett jobb och ett hus, sen kan jag lika gärna börja pensionsspara och börja phutja typ stryka kläder. Nä förresten, så vuxen blir jag aldrig att jag börjar stryka kläder. Det lovar jag.

5 kommentarer:

  1. Ooh, äntligen! Bara för att jag alltid frågar efter en när jag är på besök? :)

    SvaraRadera
  2. PS. Vår lilla sticka som man känner i mat med är trasig sen en tid, nu är det verkligen bara en liten sticka. Ingen plastmojäng att hålla i. Kanske ska jag önska mig en istället...

    SvaraRadera
  3. Japp bara därför! Gick förbi dem på Ica och tänkte att: alltså 19 spänn, det ÄR ju så lätt att bara slå till. Så gjorde jag det.

    SvaraRadera
  4. Haha, jag har varken sticka eller strykjärn. Dock har jag BÅDE medmera-och icakort, vilket jag tycker addar upp lite vuxenpoäng.

    SvaraRadera
  5. Vi har en sån. Henrik hade den redan när vi träffades. Annars hade jag nog aldrig kommit på idén att det ens skulle finnas såna.

    SvaraRadera