fredag 9 september 2011

Fredag


Fredag är tröttdag. Först en tur till Öppna förskolan, sen långsov hemma (för Set that is), och så senarelagd middag på kvällen. Bella skriker sig hes på två röda sekunder om jag försvinner ur hennes synfält så jag bävar för hur lite röst hon kommer ha på söndag när jag kommer hem igen. Ni fattar att jag har resnoja va? Är så rädd att inget kommer klaffa. Antingen blir tåget försenat och jag hinner inte byta om till finkläder, eller åker jag hem till Elin och byter om men kommer för sent till vigseln. Det är mina rädslor just nu. Jag är tidsoptimist och tror att allt kommer gå så snabbt, men bara att gå från centralen till stället där jag ska hämta nyckeln hem till Elin kommer säkert ta en timme. Gah. Kan man gå in på HM och byta till bröllopskläder i ett omklädningsrum?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar